Regulamin
GALERIA KORONA KIELCE
ul. Warszawska 26
25-312 Kielce
tel.: 41 201 30 01 do 02
e-mail: sekretariat@galeria-korona.pl
Za pośrednictwem strony www.reklama-korona.pl prezentowane są dostępne nośniki i produkty reklamowe (oraz ich obecny status dostępności) znajdujące się w Galerii Korona w Kielcach.
Rezerwacja
- Rezerwacje należy składać za pośrednictwem systemu prezentacji internetowej zawartej na stronie www.reklama-korona.pl po uprzednim zarejestrowaniu się oraz zalogowaniu.
- Złożenie w wyżej wymieniony sposób zamówienia jest jednoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu.
- Realizacja zamówienia następuje po opłaceniu faktury proforma, zaksięgowaniu środków na rachunku bankowym Wynajmującego oraz zatwierdzeniu rezerwacji przez Administratora systemu.
- Istnieje możliwość rezerwacji miejsc reklamowych wcześniej objętych rezerwacją, ale nie zatwierdzonych. Dopóki miejsce reklamowe nie zostanie zatwierdzone, rezerwacja jest niewiążąca.
- Złożenie zamówienia jest potwierdzane mailowo.
- Zatwierdzenie rezerwacji jest potwierdzane mailowo.
Ceny i Płatność
- Ceny podane przy produktach zawartych na stronie www.reklama-korona.pl są cenami netto, do których należy doliczyć podatek VAT zgodnie z obowiązującymi przepisami.
- Ceny nośników są podawane w polskich złotych. Faktury wystawiane są w polskich złotych.
- Przedstawione ceny przy produktach nie są ofertą handlową w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego.
- Podane ceny są cenami szacowanymi za jeden okres rozliczeniowy. Okresem rozliczeniowym jest miesiąc kalendarzowy.
- Płatność za reklamę następuje na podstawie wystawionej faktury proforma po dokonaniu rezerwacji, a przed jej zatwierdzeniem przez Wynajmującego i przed zamieszczeniem reklamy.
- Wynajmujący w terminie 7 dni od dnia płatności faktury proforma doręczy Zamawiającemu fakturę sprzedaży w formie elektronicznej na adres e-mail Zamawiającego podany przy rezerwacji.
- W przypadku najmu na okres dłuższy niż 1 miesiąc płatności za kolejne miesiące następują na podstawie prawidłowo wystawionych przez Wynajmującego faktur, z góry, do 5 dnia danego miesiąca. Faktury w formie elektronicznej przesyłane są na adres mailowy podany przez Zamawiającego przy rejestracji w systemie.
- Nieuregulowanie przez Zamawiającego zobowiązania z tytułu najmu powierzchni reklamowej w wyznaczonym siedmiodniowym terminie od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury spowoduje wystosowanie przez Wynajmującego wezwania do usunięcia materiałów reklamowych lub do zapłaty zobowiązania w ciągu 24 godzin.
- Nieusunięcie materiałów reklamowych lub nieuregulowanie w tym terminie zobowiązania uprawnia Wynajmującego do usunięcia materiałów reklamowych na koszt i ryzyko Zamawiającego.
Postanowienia końcowe
- Montaż i demontaż materiałów reklamowych każdorazowo leży po stronie Zamawiającego.
- Zamawiający ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 24 godzin po wygaśnięciu umowy, zdemontować materiał reklamowy.
- Jeśli po zakończonym czasie umowy materiał reklamowy nie zostanie zdemontowany przez Zamawiającego, Wynajmujący zdemontuje materiały reklamowe na koszt i ryzyko Zamawiającego i wystawi mu z tego tytułu fakturę VAT, stanowiącą refakturę kosztów poniesionych przez Zamawiającego. W przypadku nieodebrania przez Zamawiającego ww. materiału Galeria Korona Kielce nie ma obowiązku przechowywania reklamy Zamawiającego.
- Wystawione nośniki i produkty reklamowe mogą być wycofane z oferty bez wcześniejszego uprzedzenia użytkowników. Mogą również zaistnieć drobne różnice co do informacji i wizerunków nośników i produktów reklamowych.
- Treść strony www.reklama-korona.pl jest chroniona prawem autorskim zgodnie z Ustawą o prawie autorskim i prawach pokrewnych z dnia 4 lutego 1994 roku.
- Zamawiający, umieszczając dany materiał reklamowy, oświadcza, że posiada prawa autorskie do montowanych materiałów reklamowych. Wszystkie znaki towarowe, nazwy, znaki firmowe lub fotografie występujące w serwisie należą do Zamawiających i zostały wykorzystane wyłącznie w celach informacyjnych.
- Zamawiającego obciążają wszystkie skutki prawne związane z treścią eksponowanych materiałów reklamowych.
- Wynajmujący zastrzega sobie prawo do zmian regulaminu oraz cen najmu powierzchni reklamowych, przy czym osoby, które dokonały rezerwacji z wyprzedzeniem na okres, jakiego zmiana dotyczy, zostaną poinformowane o powyższym na co najmniej 5 dni przed wprowadzeniem zmiany. Zamawiający nieakceptujący zmian regulaminu lub nowych cen najmu powierzchni reklamowych mogą zrezygnować z dalszego korzystania z usługi przed wprowadzeniem zmian bez ponoszenia dodatkowych kosztów.
- Oferta ważna jest na terenie całej Polski.
Dane osobowe
- Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO) informujemy, iż Administratorem danych osobowych jest Forum Kielce Sp. z o.o. oraz Ultro Holding sp. z o.o. sp. k. (Współadministratorzy) z siedzibami w Lubinie, 59-300 Lubin, ul. Gen. W. Sikorskiego 20.
- Dane osobowe będą przetwarzane w celu zawarcia i realizacji umowy, również w celach rachunkowych, w tym wystawienia faktury,
- W Spółce powołany został Inspektor Ochrony Danych, z którym można się kontaktować poprzez adres korespondencyjny Administratora lub adres poczty elektronicznej: iod@cuprum-arena.pl
- Odbiorcami danych będą podmioty współpracujące z Administratorem w celu zapewnienia prawidłowej realizacji zadań, na podstawie obowiązujących przepisów oraz/lub umów powierzenia danych.
- Dane osobowe będą przez przekazywane również organom i władzom publicznym uprawnionym do uzyskiwania do nich dostępu oraz w ramach ciążącego na Administratorze na mocy przepisów prawa obowiązku ich ujawnienia lub zobowiązania do ich ujawnienia na mocy orzeczenia sądowego.
- Posiadają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo do:
- ograniczenia przetwarzania,
- cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, jeżeli z mocy prawa nie zachodzą okoliczności to wyłączające,
- wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, iż przetwarzanie danych osobowych dotyczących Państwa narusza przepisy RODO.
- Dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich lub organizacji międzynarodowych.
- Dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.
Regulamin wchodzi w życie od 1.03.2023 r.