Zamawianie produktów poprzez system reklamowy Galerii Korona Kielce może być dokonywane tylko za pośrednictwem zalogowanych użytkowników.
Dostępna w tym celu jest strefa w górnej lewej części systemu:
Przez formularz rejestracyjny mogą przejść podmioty gospodarcze oraz osoby prywatne podając wymagane dane do założenia konta.
Prosimy o korzystanie z jednego konta użytkownika w obrębie jednej firmy występującej w systemie.
Korzystając z linku Profil / Historia zamówień mamy pełny wgląd we wszystkie zamówienia wraz z ich statusami oraz możemy edytować dane podane podczas rejestracji konta.
Wchodząc w szczegóły produktu system poinformuje nas o statusie wynajęcia w obrębie wskazanych miesięcy.
Zaznaczenie interesujących nas miesięcy i potwierdzenie zamówienia korzystając z przycisku zamów na dole formularza spowoduje wysłanie informacji do systemu i poinformowanie administratora o wydarzeniu.
Zamówienie nigdy nie jest jednoznaczne z rezerwacją produktu. Do momentu potwierdzenia przez administratora zamówienia i zmiany statusu na zarezerwowany produkt wciąż jest dostępny dla innych użytkowników.
Wszystkie operacje admnistratora na statusach są automatycznie wysyłane na podany adres mailowy w ustawieniach konta.
Pozostałe regulacje dotyczące zamówień oraz działania systemu można znaleźć w Regulaminie.
Tel.: 41 201 30 11