ScrollToTop

W jaki sposób należy składać zamówienie

 

Zamawianie produktów poprzez system reklamowy Galerii Korona Kielce może być dokonywane tylko za pośrednictwem zalogowanych użytkowników.

Dostępna w tym celu jest strefa w górnej lewej części systemu:

 

 

Przez formularz rejestracyjny mogą przejść podmioty gospodarcze oraz osoby prywatne podając wymagane dane do założenia konta.

 

Prosimy o korzystanie z jednego konta użytkownika w obrębie jednej firmy występującej w systemie.

 

Korzystając z linku Profil / Historia zamówień mamy pełny wgląd we wszystkie zamówienia wraz z ich statusami oraz możemy edytować dane podane podczas rejestracji konta.

Wchodząc w szczegóły produktu system poinformuje nas o statusie wynajęcia w obrębie wskazanych miesięcy.

 

instrukcja-3

 

Zaznaczenie interesujących nas miesięcy i potwierdzenie zamówienia korzystając z przycisku zamów na dole formularza spowoduje wysłanie informacji do systemu i poinformowanie administratora o wydarzeniu.

 

Zamówienie nigdy nie jest jednoznaczne z rezerwacją produktu. Do momentu potwierdzenia przez administratora zamówienia i zmiany statusu na zarezerwowany produkt wciąż jest dostępny dla innych użytkowników.

 

Wszystkie operacje admnistratora na statusach są automatycznie wysyłane na podany adres mailowy w ustawieniach konta.

 

Pozostałe regulacje dotyczące zamówień oraz działania systemu można znaleźć w Regulaminie.

Informacja dla Klientów

Tel.: 41 201 30 11

Sekretariat

Tel.: 41 201 30 02

Fax: 41 201 30 10